Pro návrat na stránky Saperta klikněte zde.

BEZPLATNÉ WEBINÁŘE V SRPNU registrace ZDE


Vážení obchodní přátelé,

dovolené jsou téměř za námi, do Vánoc je ještě daleko a blíží se čas, ve kterém většina společností napíná síly, aby dokončila plán pro daný rok. Při plánech na završení letošních úspěchů nezapomínáme, že jedině plné nasazení pomůže věci dotáhnout do zdárného konce. Připravili jsme si tedy pro Vás internetové semináře, jak pevně věříme, na zajímavé téma.

Petr Tomšů,

ředitel SAPERTA s.r.o.


Webinář č. 1 - 5. 10. 2016 od 10.00 hod

Řízení pohledávek a automatizace upomínek

Praktická ukázka využití informačního systému HELIOS Orange.

  • Přehledy neuhrazených faktur došlých a vydaných, sumarizace podle volitelných kritérií
  • Stav fakturace k datu
  • Rychlá kontrola fakturačního saldokonta na účetní
  • Vývojové trendy pohledávek a závazků – praktické využití finanční analýzy
  • Mailová automatizace zasílání vydaných faktur
  • Vyhodnocení ukazatelů splatnosti, průměrná doba splatnost, doba obratu pohledávek
  • Automatizace vystavení a zasílání upomínek
Webinář č. 2 - 12. 10. 2016 od 12.00 hod
Webinář č. 5 - 26. 10. 2016 od 14.00 hod

Propojení informačního systému s e-shopem

Praktická ukázka využití informačního systému HELIOS Orange.

V jednotlivých částech ukázky se zaměříme na možnosti využití propojení informačního systému s e-shopem pro zjednodušení práce:

  • Správa více e-shopů v informačním systému – číselník e-shopů
  • Tvorba víceúrovňového stromu kategorií pro jednotlivé e-shopy
  • Zvláštní cenotvorba pro e-shopy, slevová politika
  • Řešení zobrazení množstevní a textové dostupnosti na e-shopu
  • Rozšíření kmenové karty pro zobrazení na e-shopu, vlastnosti, popisky, obrázky, videa ...
  • Alternativní a související produkty, příslušenství
  • Řešení cizojazyčných mutací
  • SEO optimalizace
  • Správa registrací a zákazníků
  • Vyhodnocení dat prodeje z e-shopu přímo v IS HELIOS Orange
  • Napojení dat GOOGLE-ANALYTICS
  • Možnosti vlastního propojení e-shopu s informačním systémem
  • Import objednávek z e-shopu do informačního systému

Webinář č. 3 - 19. 10. 2016 od 14.00 hod
Webinář č. 6 - 27. 10. 2016 od 10.00 hod

Softwarová podpora obchodních procesů

Praktická ukázka využití informačního systému HELIOS Orange.

Obchodujte:

  • Aktivně
  • Bezpečně
  • Kontrolovaně
  • Obchodujte aktivně

    • Řízení vztahů se zákazníky - oslovení zákazníků, marketingové kampaně a jejich vyhodnocení
    • Správa potencionálních zákazníků – rozšíření údajů
    • Tvorba cen, automatizace výpočtu na základě předešlých a stávajících trendů
    • Automatizace zasílání objednávek a faktur
    • Obchodování pomocí e-shopu
    • Pokladní prodej
    • Mobilní obchodník
    • Propojení s externími dopravci – PPL a DHL

    Obchodujte bezpečně

    • Kreditní zákaznický systém – nedovolujte neplatičům odběr na fakturu
    • Monitoring bonity zákazníků
    • Systém výstražných hlášení
    • Řízení pohledávek a automatizace upomínek

    Obchodujte kontrolovaně

    • Možnosti vyhodnocení dat v Helios Orange
    • Data rychlého vyhodnocení
    • Kontingenční tabulky
    • Nadstavba finanční analýzy – porovnání vývojových trendů
    • Optimalizace skladových zásob

    Webinář č. 4 - 21. 10. 2016 od 10.00 hod
    Webinář č. 7 - 27. 10. 2016 od 14.00 hod

    Řešení pro výrobu a velkoobchod obalových materiálů

    Oborové řešení pro výrobce a velkoobchody s obalovými materiály.

    Informační systém Helios Orange upravený speciálně pro obor výroba a velkobchod obalových materiálů Vám umožní meziroční zvýšení výkonnosti v desítkách procent. Nevěříte? Registrujte se na bezplatný webinář nebo si s námi sjednejte schůzku a zjistěte více. Řešení pro výrobu a velkobchod obalových materiálů.

    Řešení pro výrobu a velkobchod obalových materiálů

    • Redukce administrativy, snížení náročnosti na obsluhu (zavedení Helios Orange s tímto speciálním oborovým řešením obvykle znamená příležitost redukovat pracovní pozice) - více např. v odkazu Napojení na dopravce.
    • Rychlejší a spolehlivější odbavení požadavků zákazníka se stává konkurenční výhodou, kterou můžete ustát tlak na cenu.
    • Controlling veškerých procesů v podniku, jednoduchý a přesný výstup pro manažera - žádné proklikávání desítkami sestav - více v odkazu: Ekonomická analýza Saperta
    • Reporting nejen finanční stránky (lze např. vyhodnocovat prostoje, včasnosti dodávek, včasnosti reakce na poptávky, apod.) - rozhodujte se lépe a rychleji - více v odkazech: Ekonomická analýza Saperta a Obrátkovost zboží a doba obratu
    • Unikátní nástroj elektronického obchodování Vám pomůže získat více zákazníků a více zakázek.

    Víte jak přimět zákazníky dokončit nedokončené objednávky?
    Víte co Vaši zákazníci potřebují a chtějí kupovat a za jakou cenu?
    Víte jakou slevu zákazníkům dát, aby nepřešli ke konkurenci a vy jste stále vydělali?
    Tyto a mnohé další otázky Vám pomůžeme vyřešit.

    Přínosy z hlediska výroby:

    • Technická příprava výroby,
    • tvorba kalkulací,
    • podpora nabídkové činnosti,
    • varianty a alternativy,
    • optimalizace zásob,
    • sledovatelnost ve výrobě,
    • podpora řízení jakosti,
    • optimalizace kapacitních zdrojů,
    • kooperace,
    • sběr dat pomocí terminálů,
    • účtování nedokončené výroby,
    • vyhodnocování zakázek.

    Přínosy z hlediska velkoobchodu:

    • Podpora obchodně-výrobního procesu již v režimu poptávky,
    • automatická tvorba kalkulací a propojení s e-shopem - informační systém zákazníkovi doslova zkalkuluje kompletní zakázku a zobrazí na e-shopu,
    • členění skladů, skupin zboží, podskupin, sortimentu, variant,
    • sledování – nejlépe online – pohybu zboží v rámci firmy – přesuny ze skladu na sklad, z místnosti do místnosti – jednoduché převodky,
    • online propojení mezi sklady,
    • automatické generování objednávek,
    • sledování i částečného vykrytí objednávek nebo rezervací,
    • sledování reklamací, záruk,
    • vyhodnocování prodejnosti a pohybu výrobků a zboží,
    • manažerské vyhodnocování – grafy, tabulky, propojení na mzdy (sledování výplat a odměňování dle úspěšnosti obchodníka), na zakázky, na obchodní partnery,
    • věrností program pro obchodní partnery,
    • EDI komunikace zejména s obchodními řetězci = standard pro systémy Helios,
    • napojení na e-shopy,
    • jednoduché ovládání pro zaměstnance,
    • podpora čárových kódů.
    Vstřícný přístup k zákazníkovi a software, který nezklame!

     

    Vzhledem k platnosti zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, který upravuje pravidla elektronické komunikace, bychom Vás chtěli požádat o informaci v případě, že si nepřejete, abychom Vás v budoucnu obesílali tímto druhem sdělení. V případě, že si již nepřejete dále dostávat newsletter společnosti SAPERTA, napište prosím zpět na tuto emailovou adresu. Do předmětu vložte slovo NE.
    © SAPERTA s.r.o., 2014. Všechna práva vyhrazena.